26 december 2011

På resa i det heliga landet


Bloggtips: Citat" Jag heter Mia Wålsten är 42 år och bor i Härnösand. Jag reser mycket, både i jobbet och på fritiden. Jag har jobbat i Jerusalem och det har satt sina spår antar jag. Återvänder dit när jag har tid och pengar över. Jag är stiftspedagog i Härnösands stift men det som uttrycks här i bloggen är mina egna tankar och speglar inte nödvändigtvis Svenska Kyrkans hållning i olika frågor." läs mer i Jerusalem 2.0

Det var Maria som var reseledare för den resa som jag gjorde i det heliga landet i oktober 2008 se  Min Resa
Maria har tidigare varit  direktor på studieförbundet Bilda  Swedish Christian Study Centre

Hon är nu under julledigheten åter tillbaka i det heliga landet .
Jag kan rekommendera  hennes tänkvärda reseberättelser


Läs även andra bloggares åsikter om  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar